Bilder från träningen

Träningen ja. Nu har det kommit in bilder från Mathias (Hampus pappa).



Här väntar vi in några spelare och målvaktsbyte. Bytet sker efter "varje" mål
alla får prova på målvakt och lära sig att en målvakt får ta bollen med händerna.


Om jag inte har fel så är det Pelle som står målvakt (rätta mig om det är fel)

Man ska inte vara rädd att gå in i strid om bollen och som det ser ut så är inte någon rätt att
ta den. På bollen är väl William, Johathan W och killen till vänster får ni hjälpa mig med.

En avspark.


En ny spelare vi hade innan Mate tog in spelaren på avbytarbänken.


William som står målvakt statsar hårt innan han passar sina utespelare.


Mins jag inte helt fel så var det mål =) ser så ut på dom glada minerna.


Tack för bilderna Mathias.


Kommentarer
Postat av: sara

Hihi, kul med mera blogg att läsa.



William (i mål) hans föräldrar kommer på lördag :) Världen är liten, Hammarö likaså. Trevlig storstadssemester!!!!

2009-05-26 @ 19:52:56
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0